• logo
  • Řečníci
  • Program
  • Místo konání
  • Kontakt
  • Partneři
Radek Pálka Radek Pálka Business development director společnosti idvert.cz

V reklamě působí Radek již od roku 1994, se specializací na media a communication planning. Během kariéry v reklamním průmyslu zažil jak full service, dnes nazývané jako „Integrated Marketing Services“, tak i období specializace, kdy se jednotlivé obory odštěpovaly od mateřských agentur. Dlouhodobě se tedy zabývá plánováním komunikace a způsoby využiti jednotlivých komunikačních prostředků.

Jelikož patří do 2. generace lidí, která vstoupila do reklamního průmyslu po roce 1989, může objektivně hodnotit vývoj jednotlivých disciplín a používaných komunikačních nástrojů. Dlouhodobě se snaží rozvíjet svou profesi a hledat nove výzvy. Výsledkem tohoto snažení je systém pro dynamické řízení obsahu v on-line mediích, který zavádí revoluční komunikační formát – idvertorial. 

 

Radek Pálka působil mmj. v agentuře Mark/BBDO, Leo Burnett, Universal McCann, ale i na straně zadavatele – ve společnosti Plzeňský Prazdroj, kde působil na pozici media manager. Aktuálně je nezávislým expertem a Business development directorem společnosti idvert.cz. Má mnoholeté zkušenosti s prezentací odborné i širší veřejnosti.

Peníze jsou nejlevnější integrátor médií…a obsah je král.

Ve stávajícím množství obsahu, který nás obklopuje, je potřeba použít různých forem podpory distribuce ‘správného’ obsahu. Organický dosah má své limity, placená podpora je pomáhá překonávat.

;

<  Zpět

Created by Digital One | Ochrana osobních údajů