V reklamě působí Radek již od roku 1994, se specializací na media a communication planning. Během kariéry v reklamním průmyslu zažil jak full service, dnes nazývané jako „Integrated Marketing Services“, tak i období specializace, kdy se jednotlivé obory odštěpovaly od mateřských agentur. Dlouhodobě se tedy zabývá plánováním komunikace a způsoby využiti jednotlivých komunikačních prostředků.
Jelikož patří do 2. generace lidí, která vstoupila do reklamního průmyslu po roce 1989, může objektivně hodnotit vývoj jednotlivých disciplín a používaných komunikačních nástrojů. Dlouhodobě se snaží rozvíjet svou profesi a hledat nove výzvy. Výsledkem tohoto snažení je systém pro dynamické řízení obsahu v on-line mediích, který zavádí revoluční komunikační formát – idvertorial.
Radek Pálka působil mmj. v agentuře Mark/BBDO, Leo Burnett, Universal McCann, ale i na straně zadavatele – ve společnosti Plzeňský Prazdroj, kde působil na pozici media manager. Aktuálně je nezávislým expertem a Business development directorem společnosti idvert.cz. Má mnoholeté zkušenosti s prezentací odborné i širší veřejnosti.
Ve stávajícím množství obsahu, který nás obklopuje, je potřeba použít různých forem podpory distribuce ‘správného’ obsahu. Organický dosah má své limity, placená podpora je pomáhá překonávat.
;