Jan Binar
CEO, McCann Ericson
Vystudoval VŠE a při studiu v roce 1994 nastoupil na pozici account executive do společnosti McCann Erickson Praha. Tam postupně zastával funkce v oddělení služeb zákazníkům, strategického plánování i kreativního oddělení. V roce 2004 se stal výkonným ředitelem.
Pod jeho vedením společnost vyrostla a dnes patří k nejkvalitnějším a největším komunikačním skupinám v Praze. Pracuje pro místní klienty a také připravuje regionální či globální kampaně. Mezi její klienty patří například značky Vodafone, L’Oréal, Mastercard, Baťa, Coca-Cola, Nokian, Gambrinus a Kozel. Žádná jiná agentura nezískala v tomto roce i v posledních pěti letech tolik ocenění za efektivitu klientských kampaní jako McCann. McCann také pravidelně vyhrává v soutěžích kreativity a může se pyšnit i zlatou cenou z nejprestižnější soutěže v oboru – Cannes Lions.
Jan Binar externě přednáší na VŠE, UK a střední a vyšší odborné škole Michael. Od roku 2010 je prezidentem Asociace komunikačních agentur a v roce 2016 se stal prezidentem Edcomu – evropského sdružení vzdělávacích institucí v oblasti komerční komunikace. Přednáší na VŠE, UK a střední a vyšší odborné škole Michael.
Od roku 2010 je prezidentem Asociace komunikačních agentur a v roce 2016 se stal prezidentem Edcomu – evropského sdružení vzdělávacích institucí v oblasti komerční komunikace.
V tomto století se odehraje stejné množství změn, jako v posledních pěti tisících letech. Tedy za dalších deset let se bude muset lidstvo vyrovnat s množstvím změn, které se snažily zvládnout generace našich prapředků od středověku až k první průmyslové revoluci. Co to znamená pro nás? Co bude formovat marketing a komunikaci v dalším desetiletí?
;